Front Office Assistant

Numărul de posturi disponibile: 1

Zona geografică: București

Tip job: perioadă nedeterminată

Cunoștințe și abilități:

  • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu conversațional;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Cunoștinte Microsoft Office;
  • Atentie distributivă.

Responsabilități:

  • Întâmpinarea tututror angajaților, oaspeților și vizitatorilor care sosesc în clădire într-o manieră caldă și prietenoasă
  • Gestionarea diferitelor sarcini administrative
  • Gestionarea corespondentei;
  • Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice;
  • Gestionarea zonei de recepție astfel încât aceasta să fie ordonată și prezentabilă, cu toate resursele necesare la indemana

Oferim:

  • Asigurare de sănătate privată
  • Bonus concediu de odihna
  • Prima lunara de electricitate
  • Zile in plus la concediul de odihnă în funcție de vechimea in muncă

Formular de aplicare