Payroll Specialist
Numărul de posturi disponibile: 1
Zona geografică: București
Tip job: perioadă nedeterminată
Cunoștințe și abilități:
- Studii superioare absolvite
- Experiență pe un post similar de minim 5 ani
- Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu conversațional
- Bune abilități de comunicare
- Cunoștinte Microsoft Office
- Atentie la detalii, fire analitică
- Experiență în raportare HR
Responsabilități:
- Programul de salarizare este actualizat conform celor mai recente modificări legislative
- Asigurarea calculării corecte a contribuțiilor si/sau a impozitului pe venit, în funcție de tipul de fiscalitate aplicabil angajatului
- Raspunderea față de solicitările venite din companie cu privire la aspecte legate de salarizare și plăți efectuate
- Verificarea calcularii corecte a drepturilor salariale, a taxelor și contribuțiilor prevăzute de lege atat pentru angajat cât și pentru angajator, a primelor, sporurilor, orelor suplimentare, ajutoarelor sociale, reținerilor salariale, plăților compensatorii, etc. conform procedurilor interne ale companiei și legislației in vigoare
- Raportarea lunară catre contabilitate a sumelor de plată și a situațiilor privind taxele și contribuțiile salariale în forma de raportare agreată
- Dezvoltarea și executarea rapoartelor HR
- Participarea la construirea bugetului de cheltuieli cu angajații
- Întocmirea rapoartelor și analizelor privind cheltuielile salariale și asimilate personalului companiei, a analizelor de headcount
- Executarea și transmiterea rapoartelor periodice pentru managementul companiei referitoare la costurile cu salariile
- Participarea la implementarea și optimizarea sistemului HRMS în raport cu cerințele de activitate ale companiei
Oferim:
- Asigurare de sanatate privată
- Bonus concediu de odihna
- Prima lunara de electricitate
- Zile in plus la concediul de odihna in functie de vechimea in munca
- Prima de Craciun pentru copiii angajatilor
Formular de aplicare
Etichetat Payroll Specialist