Payroll Specialist

Numărul de posturi disponibile: 1

Zona geografică: București

Tip job: perioadă nedeterminată

Cunoștințe și abilități:

  • Studii superioare absolvite
  • Experiență pe un post similar de minim 5 ani
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu conversațional
  • Bune abilități de comunicare
  • Cunoștinte Microsoft Office
  • Atentie la detalii, fire analitică
  • Experiență în raportare HR

Responsabilități:

  • Programul de salarizare este actualizat conform celor mai recente modificări legislative
  • Asigurarea calculării corecte a contribuțiilor si/sau a impozitului pe venit, în funcție de tipul de fiscalitate aplicabil angajatului
  • Raspunderea față de solicitările venite din companie cu privire la aspecte legate de salarizare și plăți efectuate
  • Verificarea calcularii corecte a drepturilor salariale, a taxelor și contribuțiilor prevăzute de lege atat pentru angajat cât și pentru angajator, a primelor, sporurilor, orelor suplimentare, ajutoarelor sociale, reținerilor salariale, plăților compensatorii, etc. conform procedurilor interne ale companiei și legislației in vigoare
  • Raportarea lunară catre contabilitate a sumelor de plată și a situațiilor privind taxele și contribuțiile salariale în forma de raportare agreată
  • Dezvoltarea și executarea rapoartelor HR
  • Participarea la construirea bugetului de cheltuieli cu angajații
  • Întocmirea rapoartelor și analizelor privind cheltuielile salariale și asimilate personalului companiei, a analizelor de headcount
  • Executarea și transmiterea rapoartelor periodice pentru managementul companiei referitoare la costurile cu salariile
  • Participarea la implementarea și optimizarea sistemului HRMS în raport cu cerințele de activitate ale companiei

Oferim:

  • Asigurare de sanatate privată
  • Bonus concediu de odihna
  • Prima lunara de electricitate
  • Zile in plus la concediul de odihna in functie de vechimea in munca
  • Prima de Craciun pentru copiii angajatilor

Formular de aplicare