Contabil
Numărul de posturi disponibile: 1
Zona geografică: București
Tip job: perioadă nedeterminată
Candidatul ideal
Formare și experiență:
- Experiență în domeniu de minimum 2 ani;
- Studii superioare finalizate – profil economic.
Cunoștințe și abilități:
- Cunoștințe Charisma – de preferat;
- Cunoștințe engleză – minimum nivel mediu conversațional;
- Cunoștințe Operare PC: Pachet Office, nivel mediu;
- Excelent comunicator;
- Spirit de echipă;
- Rezistență la munca sub presiune.
Responsabilități:
- Ține evidenţa documentelor primare privind operaţiile de gestiune, încasări şi plăţi de orice natură;
- Întocmește registrele de contabilitate;
- Ține evidenţa sintetică şi analitică privind contabilitatea operaţiunilor de capital, a imobilizărilor, gestiunii de valori materiale şi bănești, terţilor, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor, rezultatelor financiare în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- Întocmește ordinele de plată, ține evidenţa încasărilor şi a plăţilor; întocmește declaraţiile fiscale, operaţiunile contabile aferente închiderii de lună;
- Întocmește situaţia rezultatelor financiare şi a obligaţiilor fiscale şi se ocupă de transmiterea acestora la Administraţia Financiară în termenele prevăzute de legea fiscală;
- Urmărește situațiile centralizatoare și rapoartele solicitate de conducere;
- Întreține și actualizeaza baza de date privind furnizorii de produse și servicii;
- Asigură înregistrarea și arhivarea copiilor documentațiilor elaborate.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Asigurare de sănătate;
- Zile de concediu în plus față de cele acordate prin lege, în funcție de vechime;
- Program de lucru flexibil;
- Mediu de lucru dinamic;
- Posibilitate de dezvoltare profesională.