HR Specialist
Numărul de posturi disponibile: 1
Zona geografică: București
Tip job: perioadă nedeterminată
Cunoștințe și cerințe:
- Studii superioare finalizate
- Experiența pe poziții similare – minim 3 ani
- Cunoștințe solide privind legislația muncii
- Cunoașterea sistemului de operare Charisma HCM constituie un avantaj
Responsabilități:
- Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;
- Întocmirea contractelor de muncă pentru angajați, a actelor adiționale privind modificările survenite, deciziile privind încetarea contractelor de muncă;
- Eliberarea adeverințelor solicitate de angajați (de vechime, de stagiu cotizare 6 luni, pentru concediu de creștere și îngrijire copil, adeverințe de șomaj, etc)
- Gestionarea dosarelor de personal și te asiguri că acestea sunt complete
- Întocmirea și verificarea pontajelor angajaților
- Depunerea documentatiei la IGI pentru obținerea permiselor de muncă ale angajaților non UE
- Depunerea documentației pentru obținerea formularelor A1 pentru angajații care își desfășoară activitatea pe proiecte externe
- Întocmirea situațiilor privind tichetele de masă
Beneficii:
- Mediu de lucru dinamic;
- Program de lucru flexibil;
- Posibilitate de dezvoltare profesională.