Caută
Close this search box.

HR Specialist

Numărul de posturi disponibile: 1

Zona geografică: București

Tip job: perioadă nedeterminată

Cunoștințe și cerințe:

  • Studii superioare finalizate
  • Experiența pe poziții similare – minim 3 ani
  • Cunoștințe solide privind legislația muncii
  • Cunoașterea sistemului de operare Charisma HCM constituie un avantaj

Responsabilități:

  • Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;
  • Întocmirea contractelor de muncă pentru angajați, a actelor adiționale privind modificările survenite, deciziile privind încetarea contractelor de muncă;
  • Eliberarea adeverințelor solicitate de angajați (de vechime, de stagiu cotizare 6 luni, pentru concediu de creștere și îngrijire copil, adeverințe de șomaj, etc)
  • Gestionarea dosarelor de personal și te asiguri că acestea sunt complete
  • Întocmirea și verificarea pontajelor angajaților
  • Depunerea documentatiei la IGI pentru obținerea permiselor de muncă ale angajaților non UE
  • Depunerea documentației pentru obținerea formularelor A1 pentru angajații care își desfășoară activitatea pe proiecte externe
  • Întocmirea situațiilor privind tichetele de masă

Beneficii:

  • Mediu de lucru dinamic;
  • Program de lucru flexibil;
  • Posibilitate de dezvoltare profesională.

Formular de aplicare